Dyslexie, Dyscalculie, Auditieve perceptietraining
Het eerste kind begint zijn schoolloopbaan op zes of zeven jaar en soms, meer dan twintig jaar later, beëindigt het jongste broertje of zusje zijn of haar school. In deze tijd lijkt school en leren het centrale thema van het gezin te zijn: sommige kinderen hebben veel ondersteuning nodig, sommigen lijken niet in het systeem te passen, anderen komen niet goed overeen met de persoonlijkheden van de leraren of de manieren van lesgeven, enzovoort. De gemoederen gaan regelmatig hoog op over schoolzaken. Het kan een grote hulp zijn om niet jarenlang in "eigen jus te sudderen", maar een blik van buitenaf op de zaken te laten werpen. Soms is het noodzakelijk/vereist om individuele ondersteuning te bieden om te compenseren wat het schoolsysteem niet kan bieden.
* Neurofysiologische ontwikkelingsondersteuning
* Lees- & spellingsproblemen
* Rekenenproblemen
* Auditieve verwerkingsproblemen
Afspraak op aanvraag
Wendt u zich voor informatie tot het contact.
wettelijke contactgegevens
Heilpädagogische Praxis Mag. Christine Humer