In meer dan 300 winkels wereldwijd genieten Palmers-klanten van een zeer persoonlijke en competente service dankzij uitstekend opgeleid personeel. Meubels en kleuren in crème, eiken, roze en goud creëren een vrouwelijke sfeer, die ook zorgt voor een vertrouwde en aangename winkelervaring.
Onder het motto "A world that fits" laat Palmers de diversiteit en uniciteit van vrouwen in de meest uiteenlopende levenssituaties en realiteiten zien en zet hen centraal. "Met de nieuwe campagne richten we ons opnieuw op wat echt belangrijk voor ons is: producten die passen! Het draait bij Palmers allemaal om die dingen die gewoon 100% passen: Kwaliteit, advies, historie, waar voor je geld en het grote filiaalnetwerk. Samen met onze verkopers zorgen we ervoor dat het ondergoed en de lingerie past, maar we willen ook een dialoog starten met Oostenrijkers. We willen ook een dialoog starten met Oostenrijkers over moderne onderwerpen die mensen aanspreken, of juist nog niet. We hebben nog grote plannen," zegt CEO Tino Wieser.Wendt u zich voor informatie tot het contact.
Vind ons ook op
Bezoek onze fansite en Facebook Bezoek ons op Instagram